top of page

â„¢

Creating a better world by learning how Emotional Intelligence can make the difference.

SCHOOL FOR EMOTIONAL INTELLIGENCE

Feedback/Klachten

De EQ Academy doet er altijd alles aan om kwaliteit te leveren en waarborgen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent n.a.v. één van onze diensten/producten. Natuurlijk willen wij dat graag in goed contact met u zo spoedig mogelijk oplossen.

 

U kunt ons altijd bellen op telefoonnummer van het kantoor: 0172 854525, wij helpen u dan graag verder om het probleem met u te bespreken en op te lossen.

 

U kunt ook een klacht indienen.

De EQ Academy neemt meldingen van klachten heel serieus.

 

De klacht wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Wij streven ernaar samen met u een oplossing te vinden naar ieders tevredenheid. Wij gebruiken de klachten-registratie ook om de kwaliteit van de diensten van de EQ Academy te verbeteren.

 

Online
U kunt uw klacht online indienen door het formulier hiernaast in te vullen.

 

E-mail

U mag ook uw klacht per mail sturen naar: info@eqcompany.com 

 

 

Uw klacht wordt voorgelegd aan de directie van de EQ Academy en u ontvangt binnen 10 werkdagen een bericht over de wijze waarop de klacht wordt behandeld.

 

Wij streven ernaar uw klacht op te lossen binnen vier weken. Als de behandeling van uw klacht langer duurt nemen wij daarover contact met u op.

bottom of page